Az elektronikus aláírásra és az elektronikus bélyegző használatára jogosult munkatársak nevét, a tanúsítvány és annak ellenőrizhetőségének vonatkozó adatait az elektronikus ügyintézési szolgáltatások nyújtására felhasználható elektronikus aláíráshoz és bélyegzőhöz kapcsolódó követelményekről szóló 137/2016. (VI. 13.) Korm. rendelet 13. § (5) bekezdés b) és c) pontjai alapján, az Igazságügyi Minisztérium Elektronikus Aláírás és Elektronikus Bélyegző Kezelési és Használati Szabályzatának 2. függelékében szereplő adattartalom alapján vezetett és – a 137/2016. (VI. 13.) Korm. rendelet 13. § (7) bekezdése szerint a tanúsítvány érvényességének lejártától számított 10 évig hozzáférhetően – közzétett, a változásoknak megfelelően aktualizált nyilvántartás tartalmazza.
Nyilvántartási adattartalom:
- az elektronikus aláírással az ügyfelekkel való kapcsolattartásra feljogosított természetes személyek (családi és utónév), valamint az általuk használt
- elektronikus aláíró tanúsítványok nyilvános adatairól, (érvényességükről, illetve időpont megjelöléssel azok visszavont állapotairól)