2015. augusztus 17. napjával megváltozott a hagyatéki leltár nyomtatványának adattartalma az egyes igazságügyi tárgyú miniszteri rendeletek módosításáról szóló 12/2015. (VII. 23.) IM rendelet 4. § (2) bekezdésében foglalt módosítás nyomán.

Az említett módosítás – egy szövegpontosítás átvezetésén túl – a hagyatéki eljárási igazolás kiállítására irányuló kérelemre vonatkozó adattal egészítette ki a nyomtatvány adattartalmát. Erre figyelemmel kérjük, hogy a fenti időpontot követően indult hagyatéki eljárásokban már az új nyomtatványt használják.

Az új hagyatéki leltár formanyomtatvány kitöltését segítendő, és a hagyatéki eljáráshoz kapcsolódó adatok nyilvántartásának támogatására a KIM egy Interneten elérhető alkalmazást is kialakított az önkormányzati felhasználók számára. Ennek használata nem kötelező, de számos hasznos információval, illetve segítséggel szolgálhat.

Az alkalmazás nem igényel telepítést, a regisztrációt követően kipróbálható, és használatba vehető.

A program használatának részletei az alább letölthető dokumentumokban találhatóak.

Amennyiben Ön Microsoft Windows és/vagy Microsoft Office felhasználó, kérjük, a Windows névvel ellátott dokumentumot használja letöltés után.

Amennyiben Ön Open Office-t (Linux alapú rendszer) használ, kérjük, az Open Office változatot szíveskedjen használni.

Program használatára vonatkozó útmutató

Regisztrációs adatlap

Hagyatéki leltár nyomtatvány, OpenOffice (odt)

Hagyatéki leltár nyomtatvány, Windows (doc)

 

A korábbi formanyomtatvány és kitöltési útmutató elérhető ide kattintva.